Konsertlokale
Arranger konserter i gamle museumslokaler
I tillegg til å være et utleielokale for selskap og konferanse, kan Gamle Museet leies som konsertlokale eller til annen underholdning. Scenen i lokalet egner seg for eksempel til konserter, standup, foredrag og litteraturkvelder. Akustikken i rommet er god, med høye betongvegger som bærer lyden godt. Vi kan også bistå med å finne den rette underholdningen for ditt arrangement.
Inntil 600 gjester
Fleksibelt lokale
Prosjektleder
Vi hjelper deg fra A til Å
Mat og drikke servering
Vi har alle rettigheter
Lyd- og lysutstyr
Toppmoderne utstyr
Hovedsal 390 m2
600 stående / 500 sittende
Mingleområdet 240 m2
400 stående / 100 sittende
Big Time Scene 160 m2
400 stående / 200 sittende
Møterom 80 m2
90 stående / 70 sittende
Høyt under taket og god akustikk
Du tenker kanskje at et lokale som har huset mye av Norges samtidskunst ikke nødvendigvis egner seg som konsertlokale. Lokalet er pusset opp med tanke på nettopp den type arrangement, og vi har blant annet arrangert Øyanatt. En av fordelene med å leie konsertlokale på Gamle Museet er at lokalet er stort (omtrent 2000 m2), høyt under taket og med flere saler og rom. Det er egne dedikerte soner for backstage, og man kan sette opp flere barer og sittegrupper rundt omkring i hele lokalet. Konsertdeltakerne kan gå ut av selve konsertlokalet, og likevel få med seg hva som foregår på scenen via skjermer og lydoverføring i hele lokalet.
Kontakt oss for en uforpliktende samtale, og kom gjerne på en befaring slik at du kan danne deg et bilde av hvilke muligheter man har med dette unike konsertlokalet i Oslo sentrum.
Vi gjør jobben for deg
Når du leier Gamle Museet til ditt event, får du et skreddersydd opplegg. Vår bookingavdeling er profesjonell og har lang erfaring med alle typer arrangement. Vi har dyktige prosjektledere som er dedikerte i sin jobb, og som gjerne bidrar med tips og råd. Forhør deg med din kontaktperson dersom du ønsker ulike tilpasninger av lokalet. Vi vet hvor viktig det er at alt går på skinner, og gjør alt vi kan for at du og dine gjester skal få en perfekt gjennomføring.